رویدادها آرشیو خبر ها
بیانكونریِ بزرگ سورپرایز ویژه باشگاه وستهام یونایتد انگلستان!

بیانكونریِ بزرگ سورپرایز ویژه باشگاه وستهام یونایتد انگلستان!

پس از همكاری موثر باشگاه‌های یوونتوس و وستهام در تابستان گذشته كه منجر به انتقال آنجلُ اُگبُنا (آنجاو اوگبونا) به زرشكی و آبی‌پوشان شرق لندن، این دو باشگاه یكبار دیگر با هم همكاری خواهند كرد.

 

باشگاه وستهام‌يونايتد انگلستان كه قصد دارد پس از اتمام رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر و همزمان با يكصد و بيست و دومين سالگرد تاسيس اين باشگاه، استاديوم جديدش را نيز افتتاح كند از باشگاه يوونتوس دعوت كرده تا به عنوان يكي از بزرگ‌ترين باشگاه‌هاي جهان، سورپرايز ويژه شب تولد اين باشگاه باشد و روز هفتم آگوست (هفدهم مرداد) در ديدار افتتاحيه اين ورزشگاه مقابل تيم فوتبال اين باشگاه قرار بگيرد.

 

مارك نوبل هافبك بیست و هشت ساله و كاپیتان محبوب وستهام پس از اطلاع از قطعی شدن این دیدار دوستانه در گفتگویی كوتاه با شبكه تلویزیونی اسكای اسپورتسِ بریتانیا گفت:

 

قرار گرفتن مقابل یوونتوس واقعاً هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است. یوونتوس باشگاهی با تاریخی پر از قدمت و افتخار است و فكر می‌كنم مناسب‌ترین انتخاب برای دیدار افتتاحیه در ورزشگاه جدیدمان بود. من كاملاً مطمئنم كه هوادارانمان هم هیجان‌زده هستند.

 

ورزشگاه 60 هزار نفری «Olympic Stadium» در پایان این فصل رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلستان، جایگزین ورزشگاه «Boleyn Ground» خواهد شد كه سابقه نیم قرن فعالیت را در كارنامه خود دارد.

 

این ورزشگاه که در سال 2011 به بهره‌برداری رسیده بوده  و جزئی از مجموعه المپیک پارک لندن و یکی از ورزشگاه‌های مورد استفاده در بازی‌های المپیک تابستانی 2012 و بازی‌های پارالمپیک تابستانی 2012 بوده، قرار است به عنوان ورزشگاه خانگي تیم فوتبال وستهام یونایتددر فصل 2017‐2016 باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: